leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar çok istiyorum ki 2023 de oy kullanmayı ben o oyu basarken yeri göğü inleticem. kazasız belasız seçim gününü görürüz inşallah.
istediğiniz kadar inletin bu vatanın milletn basina gecmis olan insan etten kemiktendir hata yapabilir ona bunu böyle yaptin demek yerine böyle yapmalısın demedi bu halk
Şuanda ekonomimiz kötü olsada çıkacak her savaşta 5 6 ülke haricinde karadan bizi fethedecek bi ülke yok
Sahip cikmaliyiz