Kolay kolay bilen kimse paylaşmaz. %100 metodunu bilen adam çoktan ekmeğini yiyordur, kimseye paylaşma gereği de duymaz

Bu işler böyle. Deneme yanılma ile testler yapmanızı öneririm.
eyw Allah hocam sağolun
Hocam afedersiniz beni yanlış anlamayın acaba neden sözcükleri düzgün yazmaya dikkat etmiyorsunuz? Ben her zaman anlatmak istediğimi düzgün yazmaya çalışırım bazen üç defa kontrol ederim öyle aham şaham dil bilgisi kurallarını kullanmaktan söz etmiyorum sadece bariz bazı sözcükler bağırır adeta beni bitişik yaz diye oluşan hataları düzeltmekten söz ediyorum. Lütfen bu yazdıklarımı kötü anlamda sizi eleştiriyorum diye algılamayın sadece bazı hataları gördüm yazmak istedim.
Hocam ha bitişik ha ayrı acelem olduğu için maalesef A2 Türkçe yazıyorum (sizin dilinizden noktalamaya ve sözcüklerin ayrı veya birleşik yazım kurallarına dikkat etmiyorum) cümlede anlaşılmayacak bir nokta olmadığını da düşünüyorum eleştirinin içinde sağolun bundan sonra dikkatli olurmuyum orasını bilemem artık