Hocam afedersiniz beni yanlış anlamayın acaba neden sözcükleri düzgün yazmaya dikkat etmiyorsunuz? Ben her zaman anlatmak istediğimi düzgün yazmaya çalışırım bazen üç defa kontrol ederim öyle aham şaham dil bilgisi kurallarını kullanmaktan söz etmiyorum sadece bariz bazı sözcükler bağırır adeta “beni bitişik yaz” diye oluşan hataları düzeltmekten söz ediyorum. Lütfen bu yazdıklarımı kötü anlamda sizi eleştiriyorum diye algılamayın sadece bazı hataları gördüm yazmak istedim.