Selam ben bu sene üniversiteye başlayacağım ve aileme pek yük olmayıp yavaştan kendi ayaklarım üzerinde durmak istiyorum ama öncelikle hem tecrübe olması adına hem de başlangıç olarak ne yapmamı önerirsiniz?
İmkanlar dahilinde şuan yalnızca fazlasıyla boş zamanım var.Yakın zamanda bilgisayar erişimim olabilecek ve o zaman daha geniş imkanlar sunabileceğim.Şimdilik telefondan yapabildiğim kadarını yapmak istiyorum (yorum yapma ödev yapma anket doldurma vb.)