birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ocakta açılacak hocam (!)
Sanırım 6 ay kaldı
Ahmet83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acilmayacak bosuna beklemeyin alan adi iyise marka basvurusu ile al yoksada siparisi iptal et btk ile elli kere yazistim nisana kalmaz mayisa kalmaz en sonunda temmuza kalmaz dedi habire salliyorlar cunku onlarda isin teknik olarak nasil yapacagini kontrol edeceklerini bilmiyorlar
Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka tescili yapıp ödeme yapıp belgeleri gönderin açıyorlar.
nihatozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu domain firmalarının para kazanmak için yaptığı birşey kendi görüşüm bu yönde.
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin birşey bildiği yok sizin için önemliyse ve almanız gereken bir alan adıysa tescil başvuru yapıp kullanabilirsiniz beklesede olur derseniz şansınıza artık yıllardır yılan hikayesine döndü

Domainleri acelesi yok. Türkiye'ye döndüğümde işimi hayata geçirirsem domainleri alırım o zaman şuan acelemiz yok.