fiyat bi tık pahalı sanki hocam. biraz indirim yapabilme durumunuz var mı?
Merhaba hocam daha önce 2 teklif aldım pazarlıklı olarak. Hatta bugün de bir tane almış oldum forum dışından onlarıb altına düşmek istemiyorum ama tabiki peygamber sünneti pazarlık payı mevcut