Hocam öngörünüzü takdir etmek gerek.
Zaten geçen ay bir çok kişi bu düşüşü dillendirmeye başlamıştı sadece insanlar inanmak istemiyordu.
Bana bu düşüşler gayet normal geliyor sadece yeni nesil tam alışık değil. 2012 senesinde kripto piyasasına girdiğimden beri ne olaylar yaşandı ne düşüşler ne çıkışlar oldu artık normal geliyor.
Bu düşüşler olmalı ki yeni ATH seviyelerine ulaşsın sürekli yükselerek devam etmeyen bir sistem kripto paralar. Birileri satacak, birileri pes edecek, düşsede alsam diyenlerin hayali gerçek olacak, yeni yatırımcı gelecek, kurumsallar manüpüle edecek böyle böyle hem yıldıracaklar herkes unutunca da yine pumplayacaklar.
Kripto sabır işi aldığınızı unutmaz, panik yaparsanız bu piyasa kimsenin gözünün yaşına bakmaz.