batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yok. Adamlar 10 numara 5 yıldız İstanbulkart uygulaması yapmışlar.
Gidip büfelerden abi 20tl lik atarmısın çilesi yok.
Uygulamadan her şeyi görebiliyorum.
Bakiye yükleyebiliyorum.

Oda olmadı Yapıkredi gibi bir çok banka uygulamalarından da bakiye öğrenebilir veya bakiye yükleyebilirsin.
Ben bakiye yükledim ancak ödeme benden çıktığı halde karta yansımamış. Ödeme yaptıktan sonra başka bir işlemmi yapmak gerekiyor o zaman karta yansıması için?