hocam bana kalırsa sizin denk geldikleriniz yazılımcı değil kimse alınmasın ama r10'da bot yazılım kategorisinde paylaşım yapan arkadaşların çoğu yabancı kaynaklardan bulup editleyip satışa sunuyorlar kimse kimseyi kandırmasın lütfen diğer iyi olan kısma gelirsek onlarında zaten böyle işlere ihtiyacı yoktur diye düşünüyorum
haha botun adını söylemeyeceğim ama bilen biliyordur, botu aldık çince kullanmıştık.