Bir erkek olarak erkek küstahlığından hiç hoşlanmıyorum.
Erkek olmak çok zor diyen adamı bir ay kadın bedeninde yaşatalım.
Bakalım erkek olmak mı daha zormuş bir deneyimlesin.
Medeni ülkelerde bile kadınlar aynı işi yapan erkeklerden daha az kazanıyorlar.
Kadınların iş gücüne katılım oranı erkeklerin yarısı kadardır yani her çalışan 2 erkeğe karşı 1 kadın çalışır ama işsiz kalan vasıfsız cahil erkekler her yerde kadın çalışan aranıyor diye yaygara yaparlar.
Akşam işten gelip evde karısını ve çocuklarını eylemekten şikayet eden adamlar kadının o çocuklar ile izinsiz, tatilsiz, 24 saat uğraştığını görmezden gelirler.
Çirkin kızların güzel karakterine aşık olmayan, beyni ile değil hormonları ile düşünen erkekler aile hayatı ve çocukların geleceği için daha zengin erkeği tercih eden kadınları paracı olmakla suçlarlar.

Yani böyle erkeklik çok zormuş gibi şikayet eden arkadaşları gördükçe şaşırıyorum.
Binlerce yıllık ataerkil sistemde sürekli ezilen kadınlar sizin kadar drama yapmıyorlar.)))