Merhabalar,
Bir aracı kurum sitesi açıldığında (ürünler bizim olmayacak kişilerin kendi ilanlarını yayınlayabileceği bir aracı kurum sitesi olacak) bunun vergilendirmesi nasıl oluyor? Yani bir işlem hacmi dönerse mi vergi ödenecek yoksa devlete sürekli ödenen sabit ücretler var mı (bir satış gerçekleşmese bile) ?
Örneğin sahibinden.com gibi bir site, ürünler kendisine ait değil. Sadece insanların ilan vermesini sağlayan bir aracı kurum. Bu tarz sitelerdeki işleyiş hakkında bilgi verir misiniz? Böyle bir siteyi açıp yönetmemiz için bir işletme kurulumu gerekiyor mu ve giderleri hakkında bilgisi olan var mı?