Ben full stack developer ım. Bu güne kadar hiçkimse ile takışmadım ve kimseyi mağdur etmedim. Fakat ben pazarlamacı değilim. 10 liralık işe 1 lira derim ve bu kişiye çok gelir. Pazarlamacılar ise 1 liralık işe 10 lira der ve bu kişiye ucuz gelir. Hem de mağdur eder. Size sanırım kendini yazılımcı sanan pazarlamacılar denk gelmiş.