12 saat tam zamanlı değil mesaili çalışma düzeni oluyor hocam eğer hafta da 4.5 gün çalıştırmayı düşünmüyorsanız.
12 saat ile 6 gün çalıştırırsanız yıllık yasal mesai sınırının üstüne kısa sürede çıkarsınız.
Üstelik bu işler 12 saat yapılabilecek işlere pek benzemiyor.
Pek anlamıyorum bu tarz şeylerden siteden vs de anlamam ne yapılabilir sizce ? Siz biliyor gibisiniz sormak istedim