Davadan ziyade CEL'deki durum düşürüyor hocam. CEL sisteminden çekimleri kapattı gece saatlerinde. Kapatmadan önce de belli yüklü bir miktar da çekilmişti CEL'den.
Ek olarak TRX de de satışlar geldi, orada da USDD 1$ ı eşitleyemedi ufak bir düşüş yaşadı ki, TRX ceosu Lunayı örnek alıp umarım benzeri bir hareket yapmaz.
Dava da düşüşe destekleyici etken olabilir tabi ki.
Bu fudların sonu güzel devasa yeşil mum olmalı.. Göz göre göre short işlem açanlara nasıl böyle devasa paralar kazandırıyorlar...