r10dan birçok yazılımcı ile çalıştım. çalıştıklarımın hepsi berbattı. zerre kadar memnun kalmadım. çoğunda d*land**dılar zaten.
bir de susmak bilmez çeneleri var.
uğraşmamak için trader vs verip geçtim artık.
zamanında teslimat yapmaları zaten imkansız.
teslimat tarihine minimum 1 ay ekleyin.
fahiş fiyatlar verirler.
egoistlik yaparlar halbuki basit bir hindistanlı yazılımcının 10da 1i kadar bilgileri yoktur.
aylarca laf anlattıktan sonra teslim ederler. program maksimum 1 hafta sonra çalışmaz. sonra da engeli yersiniz zaten.
parayı iş başında alırlar mutlaka.
çok güzel bir cümle kurmuşsunuz. bütün olayı anlatıyor. "egoistlik yaparlar halbuki basit bir hindistanlı yazılımcının 10da 1i kadar bilgileri yoktur. aylarca laf anlattıktan sonra teslim ederler. program maksimum 1 hafta sonra çalışmaz. sonra da engeli yersiniz zaten."