Bir firmada Full stack developer olarak çalışıyorum. Birde bu işe yazılımcı tarafından bakmak lazım. İşin süresi 6 ay tüm planlar yapılmış tasarımlar hazır 3. ayda müşteriden talepler farklılaşmaya başlıyor. 6 aylık proje oluyor 1 yıl sonra müşteri ağlamaya başlıyor bir işi bitiremediniz bize 6 ay dediniz. Ee diyoruz bunları bunları istediniz süre artacağını söyledik. Ama biz onu öyle anlamadık! Çok fazla müşteri tipi ile karşılaştım bitmeyen talepler sonradan gelen fikirler işin içinden çıkılmaz hal aldırıyor. Sonra yazılımcı çıldırıyor işi bırakıyor adı hemen kötü oluyor.

6 aylık işi 2 ayda istiyorlar mantık yok kod düzeni yok en hızlı şekilde bitmesi için, sonra bir yerler patlamaya başlıyor sonra vay efendim niye patlıyor. Niye acaba?