erkanshi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet şimdi ezbere unuttum eve gidince yazarım ama yazı yazilan editörün sol ayarlarına iyi bak, orada olması lazım...
baya kurcaladım ama yapamadım hocam