ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben her işte bütçe sorulmasına kızıyorum. mesela adam diyor ki reklam yönetimini ben bütçenize göre yapacağım. Tamam da sanane bütçemden? de ki ben günlük 100 dolar altı bütçe ile çalışmıyorum ve minimum şu baz üzerinden şu ücreti alıyorum. Aslında tamamen cin olmadan adam çarpma meselesi. Sanıyor ki bizim de IQ seviyemiz 80 90. Bütçe sorulmasının gerekçesi olacak şeylerde neden bütçenin sorulduğu ifade edilerek sorulursa saygı duyarım. henüz o kadar derinlikli bir yaklaşım görmedim. hocam bir yazılım işim var hop bütçe ne kadar 1 milyon dolar diyorum ben cevap olarak.
Bende aynı durumu yaşadım uygulamam için reklam verecektim üç kişi yazdı birisi direk bütçe nedir dedi bende dedim hocam siz ayarı yapın bütçesi bende dedim, yok öyle olmaz diyince bende günlük 100 TL dedim görüldü attı