Merhaba,
Kendi isim icin logomu bastirabilecegim oversize ve normal size Tshirt isi yapan arkadaslar ariyorum. 10+ tane yaptiracagim.
BEYAZ Tshirt uzerine ortaya ya da sol uste logo seklinde. Kucuk, minimal. Siyah cerceve icerisinde beyaz yazi.

Ornek amacli kendi logomu ve nasil olmasini istedigim bir tshirt fotografi biraktim.
Bazi sorular:
1) Baski mi yoksa nakis seklinde mi? ( kabarti baski yapiyor musunuz? ) Baski kalitesi nedir?
2) Tshirt kaliteniz nedir? ( %100 Organik, %100 Pamuk, Supima, Pima, Kalin Tshirt, Ring-Spun )
Fiyat, Referans Linki ( Urun linki ya da calistiginiz baska bir kisi de olabilir) pm atarsaniz detayli konusabiliriz.
Yuksek kalite premium urun ariyorum lutfen kotu kalite urunle calisiyorsaniz hic yazarak vaktinizi harcamayin
Agir, yuksek kalite pamuk olmasi lazim.