ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mantarı bende hiç sevmem adı doğal orman mantarı diye mi geçiyor ?
evet doğaş ormandan toplanan mantar ama güvenilir biri olması lazım.öyle bilmediğin yerden almaya kalkma yaylacılar.köyülüler getirir.sizin oradada olması lazım.bak sebze pazarına. yağda kavur bulgur pilavıyla ye. yağda kavur ekmak arası ye,yağda kavur yumurta kır yee ufsss