İlk tasarımlarından biriyse bence gayet güzel, eline sağlık. Ama gözüme çarpan birkaç şey var.
Buton içindeki yazılar ortalamalısın.
Bazı butonlarda radius var bazılarında yok. Bu, tutarsızlığa sebebiyet verebilir.
"Ghost button" kullanımını araştırabilirsin.
Tasarımlarını Figma üzerinden yapıyorsan Youtube'da Ender Topaloğlu ve Ferdi Çıldız'ın derslerini tavsiye ederim. Başarılar.