Değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Doğum gününüz kutlu olsun bu arada hocam
Teşekkür ederim öneriler için. Poppins fontunu kullandım ben sizin bir öneriniz var mı bu konuda şu font güzel gider diyebileceğiniz
Yani bircok yazi stili var ama su an net bir sey soyleyemem. Bir de Turkce karakterlere dikkat ederseniz iyi olur. Buyuk i harfleri gibi.