10+sene öncesine kadar mantarı hiç sevmezdim.heleki kültür mantarını yemezdim. birgün misafirliğe gittim önüme kavrulmuş birşey koydular,ye bakalım bu ney dediler mantar olduğunu ilk başka anlamadım.o kadar güzeldiki doğal orman mantarı.kilosuda çok pahalı ama kuzu göbeğikadar değil.onu hiç yemedim. ogünden sonra kültür mantarını bile sever oldum
https://twitter.com/BilimleKalin/sta...80865217888257