Maşallah herkes kendi işini kendisi yapmaya başlayacakmış, buyurun sizi tutan mı var.

1-2 den fazla sorun yaşıyorsa bence iş verenler kendisini sorgulaması lazım. Parayı mı az veriyorum, isteklerim bütçemle uyuşuyor mu. Öncesinde basit iş diyerek işi küçümseyip sonrasında olmadık istekler mi istiyorum.
Kimseyi alıntılamıyorum genel konuşuyorum. Kimse de alıntılamazsa sevinirim.
Alakası yok. Çoğunluk işe başlamadan önce fiyat konusunda anlaşıyor. Eğer yapılacak işe göre ücret az ise ya yapmayacak yada bütçeyi arttırmayı talep edecek. Kimse zorla iş yaptırmıyor. Ayrıca anlaşılan şeyler dahi yapılmıyor ki ek istek yapılsın. Bu bir kaç kişinin başına gelen bir şey değil. Genelin başına geliyor.