Ben her işte bütçe sorulmasına kızıyorum. mesela adam diyor ki reklam yönetimini ben bütçenize göre yapacağım. Tamam da sanane bütçemden? de ki ben günlük 100 dolar altı bütçe ile çalışmıyorum ve minimum şu baz üzerinden şu ücreti alıyorum. Aslında tamamen cin olmadan adam çarpma meselesi. Sanıyor ki bizim de IQ seviyemiz 80 90. Bütçe sorulmasının gerekçesi olacak şeylerde neden bütçenin sorulduğu ifade edilerek sorulursa saygı duyarım. henüz o kadar derinlikli bir yaklaşım görmedim. hocam bir yazılım işim var hop bütçe ne kadar 1 milyon dolar diyorum ben cevap olarak.
Bende yazılım sektöründeyim en nefret ettiğim bir proje yaptıracakken bütçeniz nedir denmesi sen yapacağın fiyatı söylersin bende yok uymaz veya uyar derim bu işlerde saat bazlı çalışmak en güzel örnek saatim 100 TL 4 saatimi alır 400 tlye yaparım denilebilir