r10dan birçok yazılımcı ile çalıştım. çalıştıklarımın hepsi berbattı. zerre kadar memnun kalmadım. çoğunda d*land**dılar zaten.

bir de susmak bilmez çeneleri var.

uğraşmamak için trader vs verip geçtim artık.

zamanında teslimat yapmaları zaten imkansız.
teslimat tarihine minimum 1 ay ekleyin.
fahiş fiyatlar verirler.
egoistlik yaparlar halbuki basit bir hindistanlı yazılımcının 10da 1i kadar bilgileri yoktur.

aylarca laf anlattıktan sonra teslim ederler. program maksimum 1 hafta sonra çalışmaz. sonra da engeli yersiniz zaten.

parayı iş başında alırlar mutlaka.