Bende Türlitede'ki en büyük sorun bilmeden biliyorum demek.
Yazılım konusunda da aynı. Kişi konu açıyor "her türlü yazılım işi yapılır. Şu dili biliyorum, bu dili biliyorum" diye. Ama geçekte bildiği bir şey yok.
Belkide TR de bulunan gerçekten iyi yazılımcılar ya kendi işinde, ya yüksek bütçeli yerlerde yada yurtdışında. Bu yüzden sağlam yazılımcı zor bulunuyor.