Maşallah herkes kendi işini kendisi yapmaya başlayacakmış, buyurun sizi tutan mı var.
1-2 den fazla sorun yaşıyorsa bence iş verenler kendisini sorgulaması lazım. Parayı mı az veriyorum, isteklerim bütçemle uyuşuyor mu. Öncesinde basit iş diyerek işi küçümseyip sonrasında olmadık istekler mi istiyorum.
Kimseyi alıntılamıyorum genel konuşuyorum. Kimse de alıntılamazsa sevinirim.