Fefen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oda güzelmiş hocam yani anladığım kadarı ile Ankara'da sıkılmamak için biraz orda yaşamak gerekiyor.
Yani çevre lazım ofisten ofise geziyorum akşama kadar eve servis yapıyorum kafama ne eserse vaktim öyle geçiyor 😂 keyfe keder