Hakkını aramamak ne demek hocam? Görüşmediğim insan kalmadı, geçmişe ait fatura kesilemedi. Her yere mail bıraktım. En son uyaptan icra dosyamı gördüm. Bir avukat tutup onun parasını da vermek istemedim. Giden 200₺ olsun dedim. Benim yerimde olsaydınız ne yapardınız çok merak ettim.
Hakkını aramayıp hemen teslim olan insanları sevmiyorum.