Tüm İnternet alt yapısını kullanmış biri olarak Turknet deneyimimi anlatmak isterim. 200₺ icra dosyası açtılar
Turknet övgüsüne dayanamayıp ben de başvuruda bulundum. Her şey iyi hoş kurulum tamamlandı, artık ben de Turknetliyim. Yaklaşık 1 ay'da kullandığım maksimum İnternet 1 haftadır. Sürekli kopmalar, sürekli İnternet olmaması. Her seferinde arayıp ulaşacak bir muhatap bulamamak. İki gün sonra geri dönüşler. En son yeter dedim ve iptal aşamasına girdim. 200₺ fatura çıkardılar, ben kullanmadığım İnternet için neden 200₺ ödeyeyim dedim? Öyleyse iade faturası kesin 50₺ ödeyin dediler. Şirketim yok dedim, yapacak bir şey yok dediler, internetiniz varken şirketiniz de varmış dediler. En sonunda icra dosyası oluşturdular
Allahınızdan bulun dedim ve 200₺ ödeme yaptım. Bir daha asla mı asla kullanmam. Çevremdeki kimseye de kullandırmadım. Superonline candır.
Hakkını aramayıp hemen teslim olan insanları sevmiyorum.