Bu konuda çok ciddi mağduriyetler yaşanmaktadır.
Çünkü ortalıkta yazılımcıyım diye geçinen, belkide yazılımın Y sinden anlamayan bir sürü nitelikli *********** var.
Özellikle Freleencer çalışan insanın kim olduğunu ve yeteneğini kimse bilmiyor.
Dikkat ettim hemen hemen hepsi de işin bir kısım ücretini peşin almak istiyor.
Adamlar iş yapma derdinde olmadığından, direk dolandırmaya programlanmış tipler,
Ne alırsam o kar diyo hesabı,
O anda ihtiyacını giderme derdindeler.
Ben 5-6 yazılımcı ile çalıştım ancak 1 tane insan evladına denk gelmedim.
Adamlara iş yaptırmak yerine, bitmeyen maddi manevi sorunları ile uğraşmak zorunda kaldım.
Sonuç olarak ücretli çalıştırmaya karar verdim.