Sebebini söyleyeyim size, yazılım sektörü popüler bir sektör haline geldiğinden beri herkes bu alana yöneldi fakat yazılımın çok önemli bir meslek dalı olduğunu herkesin yapabileceği bir meslek dalı olmadığını millet anlayamadı herkesin yazılım yazamayacağını proje geliştiremeyeceğini kavrayamıyorlar herkes 1 kurs ile 1 yazılım dilini öğrenebileceğini sanıyor. Bu yüzden çok fazla vasat yazılımcı piyasada dolanıyor sizde bunlara denk gelmişsiniz. Yazılımda gerçekten iyi olan insanlara denk gelememişsiniz size ufak bir tavsiye vereyim çalışacağınız kişiye önce kaç senedir bu sektörde olduğunu sorun 2-3 senelik yazılımcıya proje teslim etmeyin çünkü herkes yazılımcıyım diye ortalıkta geziyor ama yazılım dilinin en basit pivot noktalarını sorsanız bilmez internette ki örnek projelere bakarak çalarak çırparak bir şeyler üretmeye günlük harçlığını çıkartmaya çalışıyorlar. Bunu ben sadece Türkiyede gördüm yurtdışında böyle bir zihniyet yok o insanlara gerçekten üzülüyorum kendilerine uygun farklı bir meslek dalı seçseler daha hızlı ilerleyebileceklerini anlamıyorlar herkes bu işi parası için yapmaya çalışınca ortaya vasatlar ordusu çıkıyor