indruppel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu arkadaş alınsa da kiminin verdiği fahiş fiyatlar bir yana işi zamanında teslim edememe, kendisinin projeyi alıp başkasına yaptırıp komisyon alma çabası vs. bitmiyor. Tek bende mi böyle diye forumdan bir kaç arkadaşa daha sordum. Meğersem hemen hemen her webmasterin ortak derdiymiş.
Artık bana göre türk yazılıcımlarının %80'i = çöp kovası. Zaten iyi olanlar ya ülkede değil ya da ulaşamıyoruz galiba.
Sizlere yaşadığım sorunları ve iptal olan projelerden aklıma gelenleri yazdım. Bu demek değildir ki hepsi kötü başta dediğim gibi %80'i böyle. Ne ucuza yaptırdık ne de acemiye.

- Bütçe: 19 bin.
Beyefendinin yarıda bırakma nedeni: İşin devamını getirememesi.

- Bütçe: 8 bin.
Aciliyeti had safha olan projeyi 5 gün içinde verecekti. 9. gün iade istedik. İade yapmadığı için mahkeme devam ediyor.

- Bütçe: 9 bin.
Verilen süre 14 gün.
Teslim edilen süre 26 gün.

- Bütçe: 6 bin.
Verilen süre 4 gün.
Teslim edildiği süre 12 gün.

Bütçe: 26 bin TL
Mobil uygulama yapılacaktı. 14. gün projeyi bıraktı. Apilerle uğraşamam dedi.

- Bütçe: 500 TL
Askere gitti gelince yapacak. alay etti arkadaş.

- Bütçe: 4000 TL
PHP dosyası düzeltilecekti. Dosyaya baktı. 1 hafta içinde teslim ederim dedi. 2000 TL ön ödeme yaptık. Yapamadı, ücret iadesi de yapmadı. 7 günü boşa gitmiş diye. Şikayet ettik.

Sizler de sorun yaşadıklarınızı yazabilirsiniz, gülelim.
Hay yaşa be, sinir olduğum tiplere sonunda bir iki laf edebileceğim.

Geçenlerde birisi forumda konu açmış PHP yardım şeklinde, konuya yardım için yazdım, yardım ettim fln, aradan 1 gün geçti, birisiyle görüşmüş iş alacakmış 8K TL'den, bana sen yap 5K'ya diyor. (Ne ara bu işte uzman oldun, ne zaman iş alabilecek kapasiteye geldin.)
Az önce bir konuya denk geldim, birisi 25TL'ye tek yaprak scripti satıyor, başka birisi 1.500TL istiyor.

Vallahi gına geldi, bir kaç işimi bunlara sinirlendiğim için ücertsiz paylaştım.
İş veren ayrı, meslektaş ayrı, yıldım vallahi.

Artık Türkiyeye iş yapmıyorum, Hollanda da bir müşteri buldum, 3 aydır düzenli işini alıyorum, miss vallahi.