Şuan siz de hata yapıyorsunuz o şahıslara yazılımcı kimliği ile baktığınız için gerçek yazılımcılara hakaret etmiş oluyorsunuz. Ben 10 seneden fazladır web developer olarak bir ton projenin altına girdim ama asla hiç bir işin altında kalmadım bu yüzden kolay kolay iş arayışına çıkmam müşteri bana ulaşır

Yazılımcıyı siz seçerseniz hata yapma ihtimaliniz azalır. Forumda iş var şeklinde konu açmak bana çok mantıksız geliyor resmen gelin beni kazıklayın diyorsunuz. Ne kadar çoluk çocuk varsa dolmuş zaten R10'a.. Küçük çocuğun teki gelmiş 10-20 TL'ye logo yapıyor iş veren sonra yaygarayı koparıyor şikayet konusu açıyor. Ee kardeşim ucuz etin yahnisi meselesi bu.. Sonuç olarak iş vereceğiniz kişiden referans isteyin ve mutlaka uzun süre çalışılabilecek biri olduğundan emin olunuz, ucuz iş yapıyor diye paranızı kaptırmayın.