Ülkemizde maalesef her bilgisayar öğrenen ya da "geleceğin mesleği ne" şeklinde aratan herkes yazılımcı olmak peşinde. Alakasız bölümlerden çıkan binlerce kişi yazılım sektörüne atılmak istiyor. Hal böyle olunca maalesef başarısız işler de artıyor, paralar da çöpe gidiyor. Yazılımın sadece kod yazmaktan ibaret olmadığını, kod yazmaya gelene kadar ki süreçlerin iyi tasarlanması gerektiğini anlatan belli başlı bölümler var. Yazılım mühendisliği, bilgisayar mühendisliği gibi. Katılırsınız katılmazsınız bilmem ama her udemy veya youtube üzerinde eğitimler izleyerek sektöre atılan kişilere karşıyım. Şahsen ben nasıl inşaat mühendisliği çizimleri yapmıyorsam, mimar çizimleri yapmıyorsam, gıda mühendisleri gibi yiyecek içecek kontrolü yapmıyorsam farklı dallardan gelen kişiler de sırf para var diye yazılım sektörünü köreltmesin. Bunlar benim şahsi düşüncemdir, yazılımın okula bağlı kalmaksızın kişinin kendini yetiştirmesiyle alakalı olduğunu savunan kişilere de saygım vardır. Teşekkürler, iyi forumlar.