İşte bu, Çok güzel ibret verici bir konu. Bence bu saatten sonra laf olsun diye diplomam olsun diye üniversite okuyanlar kendine yazık edecektir.
Büyük bir üniversitede düzgün bir bölümde yerleşmediyseniz, artık herhangi bir üniversitede herhangi bir bölüm okumak, kardan çok zarar getirecektir.