OguzhanEzber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende dün akşam 8 de 30 dolar çekim verdim bakalım bekliyorum.
Keşke daha erken yapıp 30$ alsaydım.5$ da iyidir bir yemek yeriz en azından