Bizim paraya ihtiyacımız yok. Gelecek ay 12 K TL ödemem var. Ama olsun ihtiyacım yok.
birde öğrenci para arıyor ama acaba eğitimi için mi gezme tozma İçin mi ? Eğer birisi kitap alacağım yada kitap alın dese iş verelim kitap defter alalım. Forumda bu konuların kapanması dileğiyle
Katılıyorum. Herkesin borcu var bu dönemde ama kimse böyle konular açmazken alakasız alakasız ihtiyaçları olan bazı öğrenciler böyle konular açmaya başladı