Bilgisayarın internete bağlı durumda iken de herhangi bir belirti yok hiç bir şekilde kullanamıyorum bilgisayarı. Bios ayarlarında rahatça kullanılıyor ama ana ekrana geçince çalışması duruyo klavye ve mouse nin