Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bilgisayarın internete bağlı durumda iken de herhangi bir belirti yok hiç bir şekilde kullanamıyorum bilgisayarı. Bios ayarlarında rahatça kullanılıyor ama ana ekrana geçince çalışması duruyo klavye ve mouse nin