En önemlisi bana kalırsa işinizi doğru ve temiz yapmak. ben yıllardır yazılım kuruyorum ayarlarını yapıyorum. Çalıştığım insanların çoğu referans.
https://www.r10.net/account-lisans-i...a-fazlasi.html