SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaw kim napsın 3-5 kuruşu :d bulmuşsunuz beleşi bir de alamayınca şikayetci oluyorsunuz. Sıktınız.
Keyfimizden üye olmuyoruz herhalde.Sıktıysak konuya girip mesaj atmayın.