Şükür kavramı o kadar yanlış anlaşılıyor ki hep en kötüsünü düşünüp kendimizi avutuyoruz.Ekmek yiyemeyen var diyoruz kolayca ama 5 ekmek yiyen görünce bir kenara çekiliyoruz,neden 5 ekmek yiyemiyoruz nerde eksik yapıyoruz demiyoruz çoğunlukla.Beni de bu konularda ayakta tutan bir ortağım var sürekli gaza basmamı söyleyen iyi ki beraberiz,etrafınızda sizi düşüren aza tamah etmenizi söyleyen yada hissetiren insanları çıkarın hayatınızdan,umarım herkesin hedeflerine ulaşabildiği TOK bir dünya görmek nasip olur,sağlıcakla kalın.