AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gün attı üstad Allah'a şükür diyorum bende anlamadım bel kısmında bir ağrı oldu da emar olmadan net bişey söyleyemeyiz dediler bekliyorum yani sinir sıkışması muhtemel dediler çünkü fıtık yoktu 25 hazirana gün verdiler dün doktor tanıdık olsaydı 22 sine aticakti ondeki hastada öyle oldu
Geçmiş olsun yine 15 gün iyi bence .