Yakından görmek lazım ama uzaktan hiç benzetemedim, belki renkten dolayıdır veya aslı böyledir sonradan aşınmış olabilir fakat bir İnşaat Teknisyeni olarak ve restorasyon dersleri almış biri olarak bu şekilde tarihi bir yapıyı başkalaştırmayı, modernleştirmeyi doğru bulmuyorum. Tarihi doku korunduğu için adı restorasyon zaten, öyle olmasa zaten yıkılıp yeniden yapılırdı.