Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samimiyet kurarak, herkesle samimiyet kurmadım çünkü herkesle iş yapmadım.

İş yaptıklarım ya Hanımefendiler ya da Beyefendilerdi.

Gelen mesajlar hep bu şekilde:

İşte bunu r10 dışı nerede yapabilirim bunu bilmiyorum. Var mı bir tavsiyeniz?