Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülke olarak özür dilemeyi küçüklük/korkaklık görüyoruz maalesef. Oysa ki özür dilesek konu kapanacak herkes yoluna devam edecek.
Hiç kimse fiziksel zarar görmese bile ruhsal olarak durduk yere saçma sapan bir yorgunluk ve yapay dert oldu. Bir de ister sen döv, ister karşı taraf her türlü saçma sapan gerginlik, tedirginlik gibi şeyler var. Bazı insanların özürü, alttan almayı suistimal edip karşı tarafı ezmeye çalıştığına şahit oldum fakat benim amacım o olsa, öyle biri olsam zaten sözle değil direk senin gibi emanet, silah gibi etik ve yasa dışı şeylerle üzerine gelirdim fakat bazı insanlarda bunun farkında ve bunu suistimal ediyorlar, gücü gücü yetene durumu ne yazık ki.