Bir de bizimkiler burada çalışıyor deyip pis pis küfürler edip akrabaları dahil etme özgüveni buluyor. Ben hayatımda en son ne zaman babamdan dayak yediğimi hatırlamıyorum ortaokuldan beri ama babama ben birinin yanından şöyle hızlı geçtim sonra bana kızdılar, beni uyardılar ben de üzerine ne diyon deyip emanete sarılıp üstüne üstlük seni, bizim akrabaları falan dahil ettim desem karşı taraftan önce babam beni döver herhalde hem serseri gibi araba sürüp hem millete küfür edip hemde kendisini olaya dahil ettiğim için bu rezilliklerin içine.