Ben de avatarımı değiştirdim. Başkalarında değişmiş gözüküyor ancak bende hâlâ değişmemiş gözüküyor. Bahsettiğiniz işlemi ben de yapmadım denilene göre onu yapmaya gerek yokmuş.