hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yarın gölbaşındayım zaten toplanıp gelin
Emmioğlu gardenin o taraftamı ilerideki ormanlık bolge mi tam neresi bisiklet alanı mi 😂